NákupníHala.cz

Pomocník při vašich nákupech

Vycpávat balíky novinami příliš profesionální není

Březen 25, 2019 Petra Měcháčková 0 Komentářů

Většina elektronických obchodů dělá všechno možné, aby se zákazníkům zalíbily více než konkurence. Nic jiného jim ani nezbývá, protože český internetový rybníček je obrovský, e-shopů u nás máme opravdu dost. Škoda, že mnohé zapomínají na některé detaily. Například na výplňový materiál balíků.

Jistěže pokud si člověk objedná něco z elektronického obchodu, primární je pro něj dané zboží. To, jakým stylem je zabalené, však hraje nemalou roli. Podoba zásilky prostě dělá první dojem.

Když už investují do krabice, proč nekoupí i výplňový materiál?

Málokterý e-shop posílá zboží ve starých krabicích. Většina z nich si pravidelně nakupuje nové pevné boxy. Proč tedy do košíku nepřihodí i výplňový materiál? Existuje spousta prodejen, které se zaměřují na obalové materiály obecně a v jejich sortimentu najdete vše, co je pro odeslání reprezentativně vypadajícího balíku potřeba.

Někomu postačí obálka

Většina lidí při objednání zásilky očekává, že jim přijde kartonová krabice. Některé e-shopy to ale řeší jinak. Zejména oblečení je často posíláno v igelitových taškách. Ne těch klasických, ale pevných. Proč ne, takový balík je daleko skladnější a oblečení není tak křehké, aby muselo být zabalené v krabici. Menší zboží lze klidně dát jen do bublinkové obálky. Pak bude levnější i poštovné. V obou případech se vyhnete řešení výplňového materiálu.

Do krabice je vždy třeba výplň

Sehnat krabici přímo na míru výrobku je složité. Většina e-shopů má nakoupených několik univerzálních rozměrů krabic a ty prostě používají. Volné místo vycpou často novinami, což ale moc profesionálně nevypadá. Skutečný výplňový materiál není drahý, ať už zvolíte bublinkovou fólii, polystyrenová tělíska či vzduchové polštářky. A komu přijde neekologické vycpávat zásilky plastem, tomu se bude hodit mačkaný fixační papír.

První dojem dělá hodně, tak proč na něm šetřit?

Předchozí příspěvek

Další příspěvek

Napsat komentář

Váš e-mail nebude zveřejněn.