Vycpávat balíky novinami příliš profesionální není

Většina elektronických obchodů dělá všechno možné, aby se zákazníkům zalíbily více než konkurence. Nic jiného jim ani nezbývá, protože český internetový rybníček je obrovský, e-shopů u nás máme opravdu dost. Škoda, že mnohé zapomínají na některé detaily. Například na výplňový materiál balíků.

Jistěže pokud si člověk objedná něco z elektronického obchodu, primární je pro něj dané zboží. To, jakým stylem je zabalené, však hraje nemalou roli. Podoba zásilky prostě dělá první dojem.

Když už investují do krabice, proč nekoupí i výplňový materiál?

Málokterý e-shop posílá zboží ve starých krabicích. Většina z nich si pravidelně nakupuje nové pevné boxy. Proč tedy do košíku nepřihodí i výplňový materiál? Existuje spousta prodejen, které se zaměřují na obalové materiály obecně a v jejich sortimentu najdete vše, co je pro odeslání reprezentativně vypadajícího balíku potřeba.

Někomu postačí obálka

Většina lidí při objednání zásilky očekává, že jim přijde kartonová krabice. Některé e-shopy to ale řeší jinak. Zejména oblečení je často posíláno v igelitových taškách. Ne těch klasických, ale pevných. Proč ne, takový balík je daleko skladnější a oblečení není tak křehké, aby muselo být zabalené v krabici. Menší zboží lze klidně dát jen do bublinkové obálky. Pak bude levnější i poštovné. V obou případech se vyhnete řešení výplňového materiálu.

Do krabice je vždy třeba výplň

Sehnat krabici přímo na míru výrobku je složité. Většina e-shopů má nakoupených několik univerzálních rozměrů krabic a ty prostě používají. Volné místo vycpou často novinami, což ale moc profesionálně nevypadá. Skutečný výplňový materiál není drahý, ať už zvolíte bublinkovou fólii, polystyrenová tělíska či vzduchové polštářky. A komu přijde neekologické vycpávat zásilky plastem, tomu se bude hodit mačkaný fixační papír.

První dojem dělá hodně, tak proč na něm šetřit?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *