Jak si vylepšit pracovní dny?

thumbnail

Všichni to známe, někdy nám jde práce od ruky, jindy máme zase ,,krizi´´. Jak si tedy vylepšit pracovní podmínky abychom se cítili lépe?

Světlo

Pokud máte v kanceláři žaluzie, nezatahujte je. Pouhá čtvrthodinka slunečních paprsků vás skvěle dobije. Sluneční paprsky vám dodají vitaminy B a D, které jsou důležité pro mozek a srdce. Pokud vám tyto vitaminy chybí, tak vás bude trápit únava a náladovost. Mimo sluníčko je samozřejmě důležité i pravidelné větrání.

Dobrý spánek

Doporučuje se spát minimálně sedm hodin denně. Pokud naspíte méně než sedm hodin, oslabujete svůj imunitní systém. K posílení organismu pomáhá vydatný spánek a potraviny, které obsahují antioxidanty.

Sezení

Jestliže máte ,,sedavé´´ zaměstnání, tak si pořiďte kvalitní židli. Při práci by měly být dolní končetiny rozkročené. V žádném případě by nohy neměly být překřížené a měly by se dotýkat země. Hlava by zase neměla být v předklonu či záklonu, protože tím se hodně zatěžují šíjové svaly.

Strava

Nepřejídejte se v době polední pauzy. Člověk by měl jíst více jídel denně, ale v malých porcích. Reguluje se tak hladina cukru v krvi, a tím se postupně uvolňuje energie po celý den. Měli byste se vyhnout smaženým a tučným pokrmům.

Kofein

Budete-li pít velké množství kávy či koly, tak postupně dojde k bolestem hlavy a podrážděnosti. Přebytek kofeinu také tlumí smysly. Káva by se měla pít spíše dopoledne, odpoledne si dejte třeba zelený čaj, který má také povzbuzující účinky.

Psaní se aktivně věnuji již několik let. Nejraději píšu o tématech jako je bydlení, zdraví, cestování nebo móda. Cizí mně však nejsou ani ostatní témata.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Zpět nahoru